Co: Lokalita: Okolí: km Cena od: - do:
Hlavní stránka > Práce > Administrativa > Inzerát č. 102816031

Kategorie

Recepční/Asistentka

- [1.4. 2019]

Moderní, dynamická společnost působící v oblasti správy nemovitostí, která si klade za cíl poskytnout investorům i nájemníkům bezproblémovou profesionální práci hledá do nově vznikající lokality UNICTY Plzeň – ASISTENTKU / RECEPČNÍ

Náplň práce:
• Zajištění chodu recepce
• Podpora vedení společnosti
• Zpracovávání pošty, její evidence a distribuce
• Tvorba tabulek, prezentací, dopisů a další drobná administrativa
• Pokrytí ranních, odpoledních směn v závislosti na provozu
• Obsluha technických zařízení (EZS,EPS, kamerové systémy)
• Možnost práce na částečný úvazek (4 nebo 6 hodin)
Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• Angličtinu na komunikativní úrovni
• Spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost
• Příjemné a reprezentativní vystupování, komunikativnost, proklientský přístup
• Práce na PC (MS Word, Excel, Powerpoint, email, Facebook, Instagram)
• Vhodné pro studenty, pro maminky na RD
Nabízíme:
• Stabilní pracovní pozici v rozvíjející se společnosti
• Rozmanitou práci
• Osobní rozvoj a získání nových zkušeností
• Přátelský kolektiv
• Mobilní telefon
• Místo výkonu práce Plzeň – Bory (v docházkové vzdálenosti od Univerzity)
• Motivační odměňování
V případě, že vás naše nabídka zaujala, zasílejte své životopisy s fotografií, případně s referencemi a to do 10.4.2019.
Kontakt: Veronika Weinfurtová, General manager - veronika@triple3cz.com

Jméno:
Telefon:

Veronika Weinfurtová
724529944

Lokalita:301 00 Plzeň

Vidělo:

203 lidí

Mzda/plat:

Dohodou
Všechny inzeráty a hodnocení uživatele
Přidat do oblíbených
Sdílejte na Facebooku
Doporučit kamarádovi
Vyhledat podobné inzeráty



©2019 Bazoš - Inzerce, Bazar Administrativa
Nápověda, Dotazy, Hodnocení, Kontakt, Reklama, Podmínky, Ochrana údajů, RSS, Mobilní verze
Inzeráty Práce celkem: 6637, za 24 hodin: 553