Co: Lokalita: Okolí: km Cena od: - do:
Hlavní stránka > Práce > Administrativa

Kategorie


Administrativa



List inzerátů Galerie Zobrazeno 41-60 inzerátů z 84 Mzda/plat Lokalita Zobrazeno
Recepční s AJ pro administrativní budovu v Praze - [19.11. 2019]
Pro administrativní budovu v Praze 8 přijmeme dámskou recepční s AJ. Pracovní náplň zahrnuje přebírání a evidenci pošty, komunikaci s klienty a návštěvníky objektu, administrativní podporu recepce, atd. Pracovní týden po-pá.Nabízíme 110,-kč/h čistého, příjemné prostředí s výbornou dopravní dostupnos ...


110 Kč Praha 8
180 00
100 x


Hledám na pozici - Administrativní pracovník/ce - [19.11. 2019]
Popis nabídky práce: Místo výkonu práce: 687 37 Polešovice, UH Náplň práce: - Komunikace s dodavateli - Správa dat v databázi dodavatelů a odběratelů - Spolupráce s kolegy napříč společností - Administrativní agenda Požadujeme: - Jazyková znalost NJ nutná - Znalost práce s PC ...


Dohodou Uherské Hradiště
687 37
123 x


Hledám asistentku - [19.11. 2019]
Hledám šikovnou a pravovitou asistentku společnosti.Pozadujem aktivní znalost AJ ,popripade NJ na komunikační úrovni,aktivní ridicka sk sk.B.Vseobecny přehled a chuť se učit novým věcem.


26 000 Kč Brno venkov
691 23
108 x


Hledáme pracovnici do administrativy - TOP - [19.11. 2019]
Hledáme pracovnici do administrativy
HLEDÁME KOLEGYNI DO KANCELÁŘE. Náplň práce: plánování práce řidičů, tvorba objednávek,komunikace s úřady, základy skladu,vystavování faktur...... Požadujeme: spolehlivost, pečlivost, schopnost pracovat samostatně,organizační schopnosti...chuť pracovat Nabízíme: pestrost práce, vstřícné jednání 2 ...


30 500 Kč Praha - východ
250 66
395 x


Kompletní zpracování mezd - [19.11. 2019]
Nabizím kompletní zpracování mzdové agendy pro malé a střední firmy (do cca 60 zaměstnanců) včetně komunikace s úřady, ročního zúčtování daní, měsíčních a ročních výkazů, přihlášek a odhlášek zaměstnanců. Praxe 20 let.


Dohodou Beroun
266 01
39 x


pracovník obchodního oddělení , Silůvky u Brna - [18.11. 2019]
pracovník obchodního  oddělení , Silůvky u Brna
Hledáme asistenta/ asistentku pro obchodní oddělení, aktivní použití italštiny podmínkou . Více informací na dotaz .


Dohodou Brno venkov
664 46
109 x


Práce z domu. Home office. - [18.11. 2019]
Práce z domu. Home office.
Hledáme spolupracovníka / spolupracovnici z celé ČR nebo Slovenska ovládající jazyky AJ. DE, FR, IT, SP, NL, BG... pro inzerci v zemích EU. Hledáme tímto způsobem velkoobchodní odběratele - obchodní zastoupení našich výrobků v EU. Zabýváme se vývojem, výrobou a aplikací stavebního elektronického sy ...


V textu Blansko
679 13
189 x


Asistentka pro personální agenturu - [18.11. 2019]
Co Vás čeká:zabezpečení chodu kanceláře, organizační činnost, podpora teamu obchodních zástupců, správa a archivace dokumentů, práce na pc, tvorba smluv a jejich administrativní agenda, vedení personální agendy (mimo zpracování mezd). Požadujeme: ukončené SŠ vzdělání, výbornou znalost ukrajinského a ...


Dohodou Praha 3
130 00
94 x


ÚČETNÍ - [15.11. 2019]
Hledám práci jako účetní v Ostravě a okolí, nejlépe v účetním programu POHODA, vedení účetnictví pro OSVČ, malé a střední firmy. Mohu docházet do firmy nebo pracovat z domu.


Dohodou Ostrava
713 00
78 x


REALITNÍ MAKLÉŘ - FINANČNÍ PODPORA AŽ 10 MĚSÍCŮ - [14.11. 2019]
TOP realitní kancelář COLOSEUM NEMOVITOSTI je stabilní česká realitní společnost, s již 6 pobočkami, a s jedním z největších podílů na trhu realit v rámci jižní Moravy. Naše zázemí a dobrá pověst společnosti zajistí i začínajícímu makléři větší důvěru klientů, a tedy i větší množství zrealizovaných ...


V textu Břeclav
690 02
132 x


Administrativní výpomoc - TOP - [13.11. 2019]
Administrativní výpomoc
Hledáme administrativní výpomoc v kanceláři, vyřizování telefonních hovorů, pomoc s tiskem a skenováním dokumentů.Práce vhodná pro studenty a maminky na mateřské dovolené.Typ práce:DPP/IČ.Pracovní doba:3-5hod./den po dohodě v čase 8:00-18:00hod, pondělí-pátek. Nástup možný ihned.V případě Vašeho záj ...


V textu Praha 10
102 00
295 x


Pracovník/pracovnice zákaznického servisu pro e-shop s květi - [13.11. 2019]
ně péče o zákazníky. Náplň práce: komunikace s klienty, reakce na emaily, telefonáty, chat. Ideální uchazeč o tuto pozici je rychlý, pečlivý a příjemný, perfektně ovládá ČJ a hravě pracuje s PC. Nástup: srpen - září 2019. Směnný provoz. Kancelář: Nepomuk u Rožmitálu. Mzda: 21.000 Kč (čistého). Odpov ...


21 000 Kč Příbram
262 42
134 x


Nabízíme činnost realitního makléře, Praha a Střed. kraj. - [12.11. 2019]
Nabízíme spolupráci s realitními makléři a makléřkami, kteří nesplňují podmínky návrhy nového realitního zákona. Chcete nadále pokračovat ve své činnosti a nemáte vlastní zázemí ( kancelář ) a dále ostatní podmínky dané budoucím zákonem. Z tohoto důvodu hledáme makléře/makléřku do realitní kanceláře ...


Dohodou Praha 4
140 00
66 x


Administrativa - Motocentrum Olomouc - TOP - [12.11. 2019]
Do Motocentra Olomouc v Holici přijmeme na pozici administrativní pracovnice zodpovědnou,svědomitou kolegyni. Jedná se o vytváření smluv na motocykly, příprava podkladů pro účetní, práce na PC - naskladňování zboží, pojišťování, úvěry na moto, plynulý chod kanceláře a úkony s tím spojené. Pečlivě za ...


18 000 Kč Olomouc
779 00
270 x


HLAVNÍ ÚČETNÍ - [11.11. 2019]
Nabízíme pozici hlavní daňové a mzdové účetní/účetního. Kompletní vedení účetnictví. Zpracování účetních dokladů. Fakturace, daňové přiznání, kontrolní hlášení a účetní závěrky. Spolupráce s daňovým poradcem. Součinnost s auditorem. Zastupování ve věcech úředních (pojišťovny, FÚ, a jiné). Jsme spole ...


40 000 Kč Český Krumlov
381 01
133 x


Administrativní práce - [10.11. 2019]
Dobrý den, hledám dlouhodobou brigádu/přivýdělek, popř. práci na částečný úvazek, nejlépe v administrativě (mzdy, personalistika). Zkušenosti mám s vedením účetnictví, fakturací apod., jazyky- angličtina, nizozemština. Spolupráce formou DPP, DPČ nebo na IČO. Děkuji za nabídky.


Nabídněte Ústí nad Orlicí
561 51
106 x


Administrativní pracovník/-nice - [6.11. 2019]
Do našeho týmu hledáme zaměstnance. Náplň práce – zpracování běžné administrativy, zajišťování telefonické a elektronické komunikace s partnery. Požadujeme – dobré vystupování, samostatnost a schopnost práce na PC, znalost NJ slovem, písmem.Práce v příjemném kolektivu zavedené firmy v Karlových Var ...


Dohodou Karlovy Vary
360 01
147 x


Hledáme pracovnici - [5.11. 2019]
Vedení mzdového účetnictví, personalistika pro firmu o 18 lidech Komunikace s finančním úřadem, OSSZ a zdravotními pojišťovnami. Fakturace, zpracování došlých faktur a bankovních výpisů. Zpracovaní pokladny, evidence smluv, vystavování průvodek pro výrobu. Nástupní plat 30 000,- Kč


30 000 Kč Ústí nad Labem
400 01
205 x


recepce - hotel - [4.11. 2019]
hledáme recepční do mladého kolektivu. Požadujeme: znalost cizího jazyka, komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, příjemné vystupování, znalost práce na PC. Zkušenosti z této pozice výhodou. více info na tel. 722676556 nebo brandys@hotelpaganini.cz. Místo výkonu práce je v centru Brandýsa nad ...


1 111 111 Kč Praha - východ
250 01
111 x


NOVÁ ČESKÁ FIRMA - [4.11. 2019]
Mám konečně přivýdělek, kterým si už krásně vydělávám k rodičovské dovolené! A to z pohodlí domova, odkudkoliv chci a kdy chci. ???????????? Za poslední měsíc jsem si vydělala přes 20tis Kč ???? Chcete si taky přilepšit k MD, k RD, k důchodu...? Napište mi. Ráda vám se vším pomůžu. ??? ...


15 000 Kč Ostrava
700 30
292 x



Stránka: Předchozí 1 2 3 4 5 Další




©2019 Bazoš - Inzerce, Bazar Administrativa
Nápověda, Dotazy, Hodnocení, Kontakt, Reklama, Podmínky, Ochrana údajů, RSS, Mobilní verze
Inzeráty Práce celkem: 5083, za 24 hodin: 399