NÁKUPČÍ/OBCHODNÍ MANAŽER
- [26.6. 2024]Smazat/ Upravit/ Topovat
Jsme společnost PARABEL s.r.o.
Zabýváme se poradenskou činností pro technické produkty, nákup a zpracování komponentů. Naši zákazníci pochází hlavně z oblasti strojírenství, automobilového průmyslu, zpracovatelského průmyslu a medicínské techniky.
Přijmeme posilu do našeho týmu:
CO KE SVÉ PRÁCI BUDETE POTŘEBOVAT?
– min. SŠ s maturitou
– aktivní znalost jednoho světového jazyka
– výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
– znalost výkresové dokumentace – výhodou
– MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
– řidičský průkaz sk. B
– zájem učit se nové věci, samostatnost, logické myšlení
JAK BUDE VYPADAT VÁŠ PRACOVNÍ DEN?
– budete vyhledávat a vybírat nové dodavatele
– pravidelně navštěvovat dodavatele (primárně zahraničí)
– sjednávat ceny, dodací a platební podmínky
– v případě potřeby budete provádět kontroly stavu objednávek, poptávek u dodavatele
– monitorovat lhůty a pokrok svěřených projektů a požadovaných cenových nabídek
– v rámci řešení projektů budete spolupracovat s obchodním, technickým a prodejním oddělením
– budete komunikovat s dodavateli při řešení reklamačních řízení
PROČ PRACOVAT PRÁVĚ S NÁMI?
– Práce na HPP ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
– Motivační finanční ohodnocení
– Zaučení a dlouhodobé stabilní zaměstnání
– Flexibilní pracovní doba (jednosměnný provoz pouze v pracovní dny PO-PÁ)
– Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování 116,20 Kč/den, 25 dní dovolené, firemní akce, vzdělávací jazykové kurzy)
Místo výkonu práce: Lukov u Zlína
Zabýváme se poradenskou činností pro technické produkty, nákup a zpracování komponentů. Naši zákazníci pochází hlavně z oblasti strojírenství, automobilového průmyslu, zpracovatelského průmyslu a medicínské techniky.
Přijmeme posilu do našeho týmu:
CO KE SVÉ PRÁCI BUDETE POTŘEBOVAT?
– min. SŠ s maturitou
– aktivní znalost jednoho světového jazyka
– výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
– znalost výkresové dokumentace – výhodou
– MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
– řidičský průkaz sk. B
– zájem učit se nové věci, samostatnost, logické myšlení
JAK BUDE VYPADAT VÁŠ PRACOVNÍ DEN?
– budete vyhledávat a vybírat nové dodavatele
– pravidelně navštěvovat dodavatele (primárně zahraničí)
– sjednávat ceny, dodací a platební podmínky
– v případě potřeby budete provádět kontroly stavu objednávek, poptávek u dodavatele
– monitorovat lhůty a pokrok svěřených projektů a požadovaných cenových nabídek
– v rámci řešení projektů budete spolupracovat s obchodním, technickým a prodejním oddělením
– budete komunikovat s dodavateli při řešení reklamačních řízení
PROČ PRACOVAT PRÁVĚ S NÁMI?
– Práce na HPP ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
– Motivační finanční ohodnocení
– Zaučení a dlouhodobé stabilní zaměstnání
– Flexibilní pracovní doba (jednosměnný provoz pouze v pracovní dny PO-PÁ)
– Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování 116,20 Kč/den, 25 dní dovolené, firemní akce, vzdělávací jazykové kurzy)
Místo výkonu práce: Lukov u Zlína
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *