Personalista, fakturant
- [9.1. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat
Jsme firma IBK Trade a.s, která byla založena v roce 1992 v Praze. Specializujeme se na dovoz, zpracování, balení a distribuci širokého sortimentu ořechů, sušeného ovoce, semen a dražovaných produktů.
Pro balírnu v Horní Cerekvi přijme na HPP kolegyni/kolegu, který by nám zajistil plynulé zajištění personálních úkonů a stal se pravou rukou naší hlavní fakturantky.
Co budete mít na starost:
• správa docházkového systému
• administrativní zajišťování příjmu zaměstnanců
• administrativa spojená se zaměstnáváním agenturních zaměstnanců
• zpracování podkladů a evidencí v personální a mzdové oblasti, příprava a předávání podkladů pro zpracování mezd
• zpracovávání podkladů evidence práce agenturních zaměstnanců
• evidence oblasti BOZP a PO, evidence a zajišťování přidělování OOPP
• fakturace dodaného zboží dle dodacích listů, výpomoc hlavní fakturantce
• jiné administrativní činnosti
Co od Vás očekáváme:
• min. SŠ vzdělání
• zkušenosti v oblasti personalistiky alespoň 1 rok
• orientace v pracovněprávní legislativě, znalost náborových a vzdělávacích procesů
• zkušenost se zaměstnáváním cizinců výhodou
• znalost práce v MS Office – Word, Excell
• komunikativnost, příjemné vystupování
• zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
• vše ostatní rádi zaučíme
Co Vám nabízíme:
• práce na HPP
• 4 týdny dovolené
• firemní stravování
• pracovní doba po – pá 6:00 – 14:30
• platové podmínky od 35.000 Kč (dle zkušeností)
• mobilní telefon s neomezeným tarifem
Nástup možný ihned, případně dle domluvy
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na email personalni@ibk-trade.cz nebo kontaktujte paní Lenku Foxovou na telefonu +420 604 469 582.
Pro balírnu v Horní Cerekvi přijme na HPP kolegyni/kolegu, který by nám zajistil plynulé zajištění personálních úkonů a stal se pravou rukou naší hlavní fakturantky.
Co budete mít na starost:
• správa docházkového systému
• administrativní zajišťování příjmu zaměstnanců
• administrativa spojená se zaměstnáváním agenturních zaměstnanců
• zpracování podkladů a evidencí v personální a mzdové oblasti, příprava a předávání podkladů pro zpracování mezd
• zpracovávání podkladů evidence práce agenturních zaměstnanců
• evidence oblasti BOZP a PO, evidence a zajišťování přidělování OOPP
• fakturace dodaného zboží dle dodacích listů, výpomoc hlavní fakturantce
• jiné administrativní činnosti
Co od Vás očekáváme:
• min. SŠ vzdělání
• zkušenosti v oblasti personalistiky alespoň 1 rok
• orientace v pracovněprávní legislativě, znalost náborových a vzdělávacích procesů
• zkušenost se zaměstnáváním cizinců výhodou
• znalost práce v MS Office – Word, Excell
• komunikativnost, příjemné vystupování
• zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
• vše ostatní rádi zaučíme
Co Vám nabízíme:
• práce na HPP
• 4 týdny dovolené
• firemní stravování
• pracovní doba po – pá 6:00 – 14:30
• platové podmínky od 35.000 Kč (dle zkušeností)
• mobilní telefon s neomezeným tarifem
Nástup možný ihned, případně dle domluvy
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na email personalni@ibk-trade.cz nebo kontaktujte paní Lenku Foxovou na telefonu +420 604 469 582.
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *