Telekomunikace CallCentrum
- [21.1. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat
Telefonista v call centru – práce z domu (brigáda/přivýdělek)
Co vás čeká
Hledáme nové kolegy na pozici telefonisty pro naše call centrum. Práce je zcela z domova, ideální jako brigáda nebo přivýdělek pro ty, kteří mají zkušenosti s telefonickou komunikací. Vaším hlavním úkolem bude kontaktovat stávající nebo potenciální zákazníky, prezentovat naše produkty či služby, a zajišťovat zpětnou vazbu.
Budete zodpovědní za:
Telefonické kontaktování klientů podle předem připraveného seznamu.
Prezentaci nabídek a jejich přizpůsobení potřebám zákazníků.
Zapisování informací a zpětné vazby do systému.
Úzkou spolupráci s týmem, který vám bude poskytovat podporu, školení a odměňovaní
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenosti s prací v call centru nebo na podobné pozici.
Výborné komunikační dovednosti a příjemný hlasový projev.
Schopnost pracovat samostatně a efektivně řídit svůj čas.
Stabilní internetové připojení a základní znalost práce s počítačem.
Výhodou bude, pokud budete umět
Aktivně řešit námitky a přesvědčit zákazníka.
Zkušenosti s prodejem po telefonu nebo zákaznickým servisem.
Znalost práce v CRM systémech a Excel.
Co vám můžeme nabídnout
Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému rozvrhu.
Motivační odměňování: 200–4000 Kč/den (základní odměna + bonusy za výsledky).
Kompletní školení a průběžnou podporu od zkušených kolegů.
Práci z pohodlí domova – šetříte čas i peníze na dojíždění.
Možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu.
Pokud vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na vaše reakce!
Co vás čeká
Hledáme nové kolegy na pozici telefonisty pro naše call centrum. Práce je zcela z domova, ideální jako brigáda nebo přivýdělek pro ty, kteří mají zkušenosti s telefonickou komunikací. Vaším hlavním úkolem bude kontaktovat stávající nebo potenciální zákazníky, prezentovat naše produkty či služby, a zajišťovat zpětnou vazbu.
Budete zodpovědní za:
Telefonické kontaktování klientů podle předem připraveného seznamu.
Prezentaci nabídek a jejich přizpůsobení potřebám zákazníků.
Zapisování informací a zpětné vazby do systému.
Úzkou spolupráci s týmem, který vám bude poskytovat podporu, školení a odměňovaní
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenosti s prací v call centru nebo na podobné pozici.
Výborné komunikační dovednosti a příjemný hlasový projev.
Schopnost pracovat samostatně a efektivně řídit svůj čas.
Stabilní internetové připojení a základní znalost práce s počítačem.
Výhodou bude, pokud budete umět
Aktivně řešit námitky a přesvědčit zákazníka.
Zkušenosti s prodejem po telefonu nebo zákaznickým servisem.
Znalost práce v CRM systémech a Excel.
Co vám můžeme nabídnout
Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému rozvrhu.
Motivační odměňování: 200–4000 Kč/den (základní odměna + bonusy za výsledky).
Kompletní školení a průběžnou podporu od zkušených kolegů.
Práci z pohodlí domova – šetříte čas i peníze na dojíždění.
Možnost dlouhodobé spolupráce a kariérního růstu.
Pokud vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na vaše reakce!
|
|
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *